Příběh Rimoru se začal psát před více než 40-ti lety díky šikovnému Italovi Luanovi Niccolaiovi, který zkombinoval své poznatky a zkušenosti z práce v jiných společnostech tohoto sektoru.

Vše začalo prvním modelováním ojetého Fordu 130 s vyhořelou kabinou, výsledkem bylo založení značky Rimor 17. ledna 1978 - výsledek vynalézavosti a intuice jednoho praktického a vynalézavého muže.

Nákres

Z této myšlenky vyšly všechny první modely. Prvními modely se staly Ford Transit 100 petrol, Ford Transit 130 diesel a Fiat 238.

 

V brzkých 80. letech začal Rimor produkovat obytné vozy a karavany již s některými historickými inovacemi, rostl jak počet zaměstnanců, tak kapacita společnosti. Jsou to také léta prvního exportu na Evropské silnice.

Výstava

Dále byly představeny první ikonické modely - model Koala, Puma s alkovnou, Daytona - první velkoúspěšný vůz, plointegrované Piu, Boxer, mýtické Katamaráno a Biric. Mezi podvozky se objevovali Ford Transit, Fiat Ducato, Peugeot, Iveco a Renault.

Puma 

V 90. letech již obchod dosahuje globálních rovin, dostává se nejen do Evropy, ale i do Číny, Japonska, Austrálie nebo Kuby. V tomto desetiletí Rimor představil svou vlajkovou loď -  slavný Super Brig, ten byl představen jako model s alkovnou, nyní je však dostupný i jako polointegrovaný. Dále také Rimor sestavuje další nové modely jako Kayak, Kivi, Korsaro, Europeo, Mouving, Zippy - dnešní Horus a další..

   Interiér

V roce 2015 vstoupil Rimor do Trigano Group, což je evropský leader v produkci a marketingu rekreačních vozidel.Trigano Group nyní vede firmu společně s rodinou Niccolaie. Rimor je dnes známou značkou po celé Evropě pro všechny možné kategorie, od rodin přes sportovce a ženy až po důchodce, kteří nikdy nepřestali milovat dobrodružství.